چه جوری تونستی که بی من بتونی

چه جوری تونستی که بی من بتونی

چه جوری تونستی؟

چه جوری تونستی که بی من بتونی
چه جوری تونستی رو حرفات نمونی

چه جوری تونستی چشمات و ببندی
با هرکسی جز من بگی و بخندی
چه جوری تونستی دلشوره نگیری
مث من ساده، تو خودت نمیری

چه جوری تونستی این همه عوض شی
به همم بریزی، من و سر هر چی
چه جوری تونستی فکر من نباشی
دست من و نگیری، رویام و بپاشی

چه جوری تونستی من و جا بذاری
ببینی می میرم، به روتم نیاری؟

 

تو نیستی برا من جهنم همینه
تقاص گناه نکرده ام همینه
تو مرگ این عشق و چه آسون گرفتی
بهشت و تو از هر دوتامون گرفتی

تو حتی یه روزم من و دوست نداشتی
چه داغ بزرگی رو قلبم گذاشتی
چه جوری تونستی که بی من بتونی
چه جوری تونستی رو حرفات نمونی

چه جوری تونستی چشمات و ببندی
با هرکسی جز من بگی و بخندی
چه جوری تونستی دلشوره نگیری
مث من ساده، تو خودت نمیری

چه جوری تونستی این همه عوض شی
به همم بریزی، من و سر هر چی
چه جوری تونستی فکر من نباشی
دست من و نگیری، رویام و بپاشی

چه جوری تونستی من و جا بذاری
ببینی می میرم، به روتم نیاری؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:, ] [ 11:8 ] [ leila ] [ ]