حالا که دوریم از هم چطوری خوبی یا نه؟

حالا که دوریم از هم چطوری خوبی یا نه؟

حالا که دوریم از هم چطوری خوبی یا نه؟
منکه دوس داشتم تو همیشه بودی کنارم
زمونه نذاشت قدم بزنیم زیر بارون
خیلی آروم دلم واست بخونه خانوم
عزیزم بعد تو شونم جای هیشکی نیس
الان گوشه ی عکست روبان مشکی نیس
خانومی تو همیشه تو قلبم زنده می مونی
هــــِــــی واسه اون صدات دل تنگه میدونی
بهت گفته بودم که زندگیم بی کم و کاس نیس
ولت کردم بدونی حرفای پشتم راست نیس
من تو رو نه واسه پولت میخواستم نه کلاست
نه هوس بود نه واسه شوخی و لاست
بدون در آمد من از راه ریش نیست
تورو خواستن داشتن رویایی بیش نیست
دلم می گه ما هم طبقه ی شما هم نیستیم
تو که می دونی ما مال شمال شهر نیستیم
الان تو همش خاطره ای واسه من
یه بار نشد که خوش بشینه تاس من
بین خواسته هام تو آرزوی محالی
از این به بعد دیگه تو خواب و خیالی

 

خانومی گریه نکن ببین خونه دلم
ببین داره واسه تو می خونه دلم
چیه چیزی میخوای بگی جون دلم؟
میخوای بگی دوسم داری می دونه دلم
خانومی گریه نکن ببین خونه دلم
ببین داره واسه تو می خونه دلم
چیه چیزی می خوای بگی جون دلم؟
 میخوای بگی دوسم داری می دونه دلم

به بارون اشکات نمی خوام بشکنه دلم
نمیخوام صدای بغضت و بشنوه دلم
نگو هرگز نبوده عشقی به خونم
چیه به من نمیاد بخوام عشقی بخونم ؟
نگو نمی خوام فراموشت کنم مهربونم
زندگی باعث شده که به ضدت بخونم
همیشه به یادم می مونه اون لحن صدات و
با دنیا عوض نمی کنم لبخند لبات و
با دوستیمون موافقت نکرد خونواده ات
توام میگفتی عیبی نداره از روی عادت
فقط واسه اینکه یه آدم فقیر بودم
چون پولی نداشتم پیشت حقیر بودم
گله ندارم بد بختی اومد سراغ من
واسه اینکه همیشه خودم رفتم سراغ غم
تو توزندگی هرچی بخوای واست فراهمه
ولی من نمی دونم چه چیزی گناهمه
که همیشه باید پیش نگات دور باشم
از بین عشقمون در حال عبور باشم

خانومی گریه نکن ببین خونه دلم
ببین داره واسه تو می خونه دلم
چیه چیزی می خوای بگی جون دلم؟
می خوای بگی دوسم داری می دونه دلم
خانومی گریه نکن ببین خونه دلم
ببین داره واسه تو می خونه دلم
چیه چیزی می خوای بگی جون دلم؟
 می خوای بگی دوسم داری می دونه دلم
به بارون اشکات نمی خوام بشکنه دلم

من سهمم از این دنیا هوا و خونه
شما میگو و سوشی کمترین غذاتونه
شما ماشین آخرین سیستم زیر پاتونه
ولی ما قدمامون همیشه زیر بارونه
امثال تو خونشون از ما رنگین تره
نگاهشون نسبت به فقرا سنگین تره
تو بجز پدرت به هیشکی تکیه نکردی
بجز عشق من واسه هیچی گریه نکردی
اگه با من باشی میرسی به آخر تباهی
آخه فقیرارو چه به زندگی پادشاهی
دوس دارم یه بار دیگه هم و ببوسیم آروم
که به هم دیگه اصابت کنه بینی هامون
ولی لبات با من خیلی فاصله داره
دستم از موهای خرماییت خاطره داره
واسه بهترین خاطره ها بهت مدیونم
از اینکه درکم می کنی بهت ممنونم
تا همیشه گوشه ی قلبم می درخشی
دلم میگه که این بارم من و می بخشی
بدون همیشه بی تو چشای مرطوبی دارم
خدا حافظ واست آرزو های خوبی دارم

خانومی گریه نکن ببین خونه دلم
ببین داره واسه تو می خونه دلم
چیه چیزی می خوای بگی جون دلم؟
می خوای بگی دوسم داری می دونه دلم
خانومی گریه نکن ببین خونه دلم
ببین داره واسه تو می خونه دلم
چیه چیزی می خوای بگی جون دلم؟
 می خوای بگی دوسم داری می دونه دلم
به بارون اون اشکات نمی خوام بشکنه دلم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:, ] [ 12:2 ] [ leila ] [ ]